ແລະຄໍາທີ່ໃຊ້ໃນກຸ່ມໂຄສະນາໃດ? ເຂົ້າ . ທຸກໆຄໍາທີ່ຢູ່ໃນຕາຕະລາງແບ່ງອອກເປັນແຕ່ລະຄໍາຄວນກ່ຽວຂ້ອງກັບສະເພາະ . ຄວາມຜິດພາດຂອງກຸ່ມໂຄສະນາ ແລະແຄມເປນໃນຂັ້ນຕອນນີ້ອາດຈະສົ່ງຜົນໃຫ້ເກີດຄວາມຜິດພາດຂຶ້ນໃນອະນາຄົດ. ດ້ວຍການຕັ້ງຄ່າຄໍາຫລັກທາງລົບ. ຂັ້ນຕອນຕໍ່ໄປແມ່ນການອັບໂຫລດຄໍາສໍາຄັນໄປຫາບັນນາທິການ. ຄັດລອກຂໍ້ມູນຈາກມັນ. ຫຼັງຈາກນັ້ນ, ເປີດໂຄງການແລະນໍາເຂົ້າຂໍ້ມູນໂດຍໃຊ້ . ຕິດຕາມເພີ່ມເຕີມການຕິດຕາມຂ້າມການແກ້ໄຂທີ່ສໍາຄັນຫຼາຍປຸ່ມລັດ. ປ່ອງຢ້ຽມຈະປາກົດຢູ່ບ່ອນທີ່ທ່ານຈະໃຫ້ໂຄງກາ ຖານຂໍ້ມູນອີເມວ ໜ້າ ທີ່ຂອງ ໜ້າ ທີ່ວຽກ ນຫຼັງຈາກການກວດສອບໃຫ້ເຂົາເຈົ້າສໍາລັບຄວາມຜິດພາດທີ່ເລືອກເຮັດໄດ້. ແລະກວດເບິ່ງການປ່ຽນແປງເພື່ອທົບທວນຂໍ້ມູນທີ່ເຂົ້າມາແລະໃຫ້ແນ່ໃຈວ່າມັນຖືກຕ້ອງ. ດຽວນີ້. ຂໍໃຫ້ກ້າວໄປສູ່ການຕັ້ງຄໍາສໍາຄັນທາງລົບ. ເພື່ອເຮັດສິ່ງນີ້, ສ້າງໃຫມ່. ຕາຕະລາງທີ່ປະກອບດ້ວຍຄໍາຫລັກຂອງກຸ່ມໂຄສະນາແຄມເປນແລະຄໍລໍາປະເພດມາດຕະຖານ. ລົງພວກເຮົາ.
ໂຄສະນາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງຫນ້ອຍລົງຖ້າທ່ານສອບຖາມຊື້ພວກເຮົາກໍານົດຄໍາທີ່ປົກກະຕິແລະຄໍາທີ່ລົບ . ຄໍາສໍາຄັນ. ນີ້ແມ່ນສິ່ງຈໍາເປັນເພື່ອຕີຄວາມຫມາຍຂໍ້ມູນໃນບັນນາທິການຢ່າງຖືກຕ້ອງ. ພວກເຮົາບັນທຶກໄວ້ໃນ . ຕາຕະລາງຄໍາສໍາຄັນທາງລົບສໍາລັບແຕ່ລະກຸ່ມໂຄສະນາທີ່ພວກເຂົາຄວນຈະຍົກເວັ້ນຖ້າເປັນໄປໄດ້. ຄໍາສໍາຄັນທີ່ທັບຊ້ອນກັບກຸ່ມໂຄສະນາອື່ນໆ, ດັ່ງນັ້ນຈຶ່ງປ້ອງກັນການແຂ່ງຂັນພາຍໃນ. ຫຼັງຈາກການເພີ່ມຄໍາສັບທາງລົບ . ຄັດລອກພວກມັນເຂົ້າໄປໃນຕົວແກ້ໄຂໂດຍໃຊ້ການດາວໂຫລດດຽວກັນແລະນໍາໃຊ້ການປ່ຽນແປງທັງຫມົດ.
|